top of page

Ruilen en retourneren

Een retourzending  of ruiling kan binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar gemaakt worden.
Bij je bestelling vind je een retourformulier.
Gelieve deze volledig ingevuld mee sturen, dit om het verwerkingsproces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.

Helaas hebben wij nog geen automatisch retour systeem, daarom vragen wij u vriendelijk uw retourzending op eigen kosten af te geven bij een DHL service punt.
Uiteraard krijgt u de gemaakte kosten samen met uw aankoopbedrag retour.
Stuurt u uw gehele aankoop retour? Dan ontvangt u ook de eventuele eerdere verzendkosten retour.
Echter zijn wij genoodzaakt de eerder gemaakte verzendkosten in te houden wanneer u een deel van uw bestelling retour stuurt.

Condities voor ruilen & retouren: Gedurende de bedenktijd willen wij vragen om zorgvuldig met producten om te gaan. Gebruik tijdens het passen en uitproberen altijd een zachte ondergrond zoals een tapijt. Alleen als het artikel compleet en ongedragen is kunnen wij het opnieuw verkopen. Passen zien wij niet als dragen. Stuur het artikel onbeschadigd terug in een zo oorspronkelijk mogelijke staat. Bij ongefrankeerde of rembourszendingen worden deze kosten in rekening gebracht. Indien een product is gebruikt of beschadigd kunnen wij kosten voor waardevermindering in rekening brengen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het dichtmaken van de verpakking, zorg ervoor dat deze niet open kan gaan.

Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk doch binnen 7 werkdagen na ontvangst van de van de melding dat je het pakket wilt retourneren teruggestort op het rekeningnummer waarmee is betaald via WixPayments of rechtstreeks via onze bank. Heb je besteld via 'Betaal na Ontvangst', dan komt de betalingsverplichting per direct te vervallen. Het bedrag dat wordt teruggestort is inclusief (binnen NL) de reeds betaalde bezorgkosten die Wollige Wereld heeft gemaakt, op alle producten uit ons assortiment. 

bottom of page